Termeni si conditii
Acest magazin online îşi desfăşoară activitatea sub incidenţa legislatiei comerciale din România şi respectă conţinutul reglementărilor în vigoare cu privire la comerţul electronic dupa cum urmeaza:
- Legea 363/2010 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii.
- Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanţă
- Legea 677/2001- prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distantă.
Contractul - se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice notificarii de expediere a Comenzii.
Preţul produselor - Preţul produselor afisate in site este cel menţionat in dreptul fiecaruia, NU include TVA şi este valabil în limita stocurilor disponibile. Preţul nu include taxele de transport.
Răspundere - In timpul postarii produselor noastre pe site, pot apărea erori de operare în privinţa preţurilor sau a caracteristicilor produselor, acestea putand fi schimbate fără preaviz. Imaginile produselor au un caracter informativ.
Livrarea comenzilor
Livrarea se face prin curier rapid în 24 sau 48 de ore de la plasarea comenzii. Costul de livrare este calculat automat în cosul de cumpărături după ce introduceti localitatea de destinație. Pentru comenzile a caror greutate nu depășește 100 kg livrarea se face prin Fan Courier. Pentru greutati mai mari de 100 kg livrarea se face prin Pallex Romania (preturi de curierat speciale).
Daca aveti contract cu o alta firma de curierat, va rugam sa ne transmiteti firma de curierat cu care doriti sa facem livrarea, pentru a nu va factura transportul.
La livrare, produsele vor fi însoţite de următoarele documente: factura fiscală în original, certificatul de calitate, certificatul de garanţie (unde este cazul), alte documente necesare.
Vă rugăm să verificaţi starea produsului la primirea coletului. Dacă observaţi deteriorarea acestuia, trebuie sa încheiati un proces verbal de constatare împreună cu reprezentantul firmei de curierat.
Modalitati de plata
La plasarea comenzii aveți disponibile urmatoarele modalitati de plata:
1. Plata ramburs la curier (platiți în momentul livrarii)
2. Plata cu ordin de plata (veti primi o factura proforma pe care o achitati prin transfer bancar. Livrarea se va face după incasarea platii în contul nostru)
Returul produselor
Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distantă, prin notificare scrisa trimisă comerciantului, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale care l-au însoţit. Nu putem accepta returul produselor asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client: urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice.
În maxim 30 de zile de la data returnării, dupa verificarea produsului de catre echipa noastra de service, vă vom înapoia contravaloarea produsului, prin ordin de plată.
Sunt exceptate de la returnare urmatoarele produse:
- Electrozii de sudura cu ambalajul desfacut deoarece este influentata iremediabil calitatea lor.
Garantia produselor
Toate produsele vândute de către noi beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Service pentru produsele aflate în garantie
Daca produsul pe care l-ati cumparat s-a defectat sau nu mai functioneaza dar este inca in garantie, va asiguram reparatia gratuit. Va rugam să ne contactati pentru orice problema aparuta. Produsele sunt preluate și livrate înapoi prin curier. Service-ul se efectueaza la sediul nostru pentru produsele cu certificat de garantie emis de către Sfera sau la sediul producatorului pentru produsele cu certificat de garantie emis de către producător (BOSCH). Costurile de transport pentru preluarea și livrarea înapoi a produselor sunt suportate de către noi.
Produsul va fi trimis la service însoţit de descrierea scrisă a defectului reclamat precum şi de documentele de achiziţie - factură (copie) şi certificatul de garanţie în original.
Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzător termenul de garanţie. Acest interval de timp se consideră din momentul înregistrării în unitatea de service, până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi notificarea în scris, în vederea ridicării produsului, sau până la predarea efectivă a produsului către consumator.